Diensten
De diensten die Pheanix biedt aan haar klanten, zijn de onderstaande. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een afspraak met ons te maken.
Administratieve dienstverlening
Pheanix neemt administratieve taken uit handen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Inrichten van uw administratie
- Administratieve ondersteuning
- Verzorgen en indienen van aangiften omzetbelasting
- Opstellen van de jaarrekening
- Tussentijdse rapportages
- Opnemen in de uitstelregeling wanneer u dat wenst
Fiscale dienstverlening
Ook alle zaken omtrent belastingen kunt u met een gerust hart aan ons uitbesteden, zoals:
- Verzorgen en indienen van aangiften inkomstenbelasting
- Verzorgen en indienen van aangiften vennootschapsbelasting
Salarisadministratie
Heeft u personeel in dienst of bent u van plan hieraan te beginnen? Wij verzorgen graag de administratieve diensten die dit met zich meebrengt, bijvoorbeeld:
- Verzorgen van de periodieke loonstroken
- Verzorgen van de jaarlijkse jaaropgaven
- Verzorgen en indienen van de periodieke aangiften loonheffingen
- Aan- en afmeldingen van personeel belastingdienst, pensioenfonds en overige instanties
- Verzorgen en indienen van periodieke aangiften pensioenfonds
- Verzorgen en indienen van periodieke aangiften overige instanties
Ondernemersadviezen
Zoals adviezen over:
- Het starten van een eigen onderneming. Welke ondernemingsvorm past het beste bij u en uw wensen en de fiscale voor- en nadelen
- Groei van uw onderneming
- Wanneer uw onderneming niet de omzet behaald zoals bedoeld
- Continuïteit van uw onderneming
- Samenwerkingen, ondernemerschap, etc.
- Communicatie zakelijke relaties
- Bedrijfsopvolging en bedrijfsbeëindiging
- Pheanix is een sparringpartner voor u en uw onderneming wanneer u dat wenst
Overige dienstverlening
- Op uw verzoek aanvragen en indienen van subsidies en regelingen/vergoedingen
- Opstellen van diverse contracten, bijvoorbeeld: vaststelling/beëindigingsovereenkomst, arbeidsovereenkomst, lening overeenkomst, etc.
- Opstellen van prognoses
- Opstellen van een voorlopige jaarrekening
- Opstellen van diverse overige rapportages
- Op uw verzoek als tussenpersoon corresponderen en/of communiceren met derden partijen
- Correspondentie met belastingdienst, waaronder: bezwaarschrift, aanvraag standpunt gebruikelijk loon, vooroverleg standpunt, aanvragen betalingsregeling, etc.
- Directe lijn met de belastingdienst zowel telefonisch als digitaal